Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu số - Ebook
Tác giả: Trần Thị Tuyết Trinh
Nhà xuất bản: Đại học Công nghiệp Hà Nội
Năm xuất bản: 2021
Tải ứng dụng tại các liên kết sau để xem đầy đủ tài liệu.
Thesis presented introduction: statement of the problem, scope of the study, purpose and aims of the study, significance of the study, thesis outline. Literature review: Blended learning in language teaching, student engagement in blended learning. Research methodology; results and discussion; conclusion and implicationd.
Sử dụng ứng dụng Libol Bookworm quét QRCode này để mượn và đọc tài liệu)
(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)
An evaluation of the English language teaching and learning materials for students of Information Technology at a public university in Hanoi
English oral communication problems faced by Vietnamese employees and strategies adopted to communicate with foreigners in the international workplaces in Hanoi City
Factors affecting the first-year students’ learning English in a blended learning program at a university in Vietnam
Ngôn ngữ học đại cương: Những nội dung quan yếu
Tiếng Việt đại cương - ngữ âm
Cơ sở ngôn ngữ học và tiếng Việt