Content to commerce: Engaging consumers across paid, owned and earned channels Savar, Avi  

Content to commerce: Engaging consumers across paid, owned and earned channels

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Savar, Avi

Nhà xuất bản:

Năm xuất bản: 0

Tóm tắt nội dung

In this book, Savar explores how brands can effectively engage consumers by integrating content strategies across paid, owned, and earned media channels. He emphasizes the importance of adopting publishing and entertainment principles to navigate the evolving media landscape, ultimately aiming to reach today's hyper-connected and fragmented audiences.

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:658.8 658.872
Tác giả:Savar, Avi
Thông tin nhan đề:Content to commerce: Engaging consumers across paid, owned and earned channels
Xuẩt bản,phát hành:Hoboken, New Jersey : Wiley, 2013
Mô tả vật lý:242p.
Từ khóa:Internet. Marketing
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA