Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Savar, Avi
Nhà xuất bản:
Năm xuất bản: 0
In this book, Savar explores how brands can effectively engage consumers by integrating content strategies across paid, owned, and earned media channels. He emphasizes the importance of adopting publishing and entertainment principles to navigate the evolving media landscape, ultimately aiming to reach today's hyper-connected and fragmented audiences.
008 ## 170614s vn a 000 0 vie d
041 ## $aeng
044 ## $aUS
100 ## $aSavar, Avi
245 ## $aContent to commerce: Engaging consumers across paid, owned and earned channels
260 ## $aHoboken, New Jersey : Wiley, 2013
300 ## $a242p.
653 ## $aInternet
653 ## $aMarketing
900 ## 0
911 ## Administrator
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Internet Marketing