Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Hritzuk, Natasha
Nhà xuất bản:
Năm xuất bản: 0
The book introduces four common multi-screen behaviors and emphasizes that marketers need to focus on user needs and behaviors, not just devices. Building a successful marketing strategy requires understanding customers and designing experiences across screens.
008 ## 170420s vn a 000 0 vie d
041 ## $aeng
044 ## $aUS
100 ## $aHritzuk, Natasha
245 ## $aMulti-Screen Marketing: The Seven Things You Need to Know to Reach Your Customers Across TVs, Computers, Tablets, and Mobile Phones
260 ## $aHoboken : Wiley, 2014
300 ## $a256p.
653 ## $aE-commerce
653 ## $aMarketing
653 ## $aOnline Marketing
900 ## 0
911 ## Administrator
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản: 2
Tổng số bản rỗi: 2 (Phòng Đọc 3A: 2)
Tổng số đang đặt chỗ: 0
ĐKCB: 074000877-8
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
E-commerce Marketing Online Marketing
The Macro economy today