Multi-Screen Marketing: The Seven Things You Need to Know to Reach Your Customers Across TVs, Computers, Tablets, and Mobile Phones Hritzuk, Natasha  

Multi-Screen Marketing: The Seven Things You Need to Know to Reach Your Customers Across TVs, Computers, Tablets, and Mobile Phones

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Hritzuk, Natasha

Nhà xuất bản:

Năm xuất bản: 0

Tóm tắt nội dung

The book introduces four common multi-screen behaviors and emphasizes that marketers need to focus on user needs and behaviors, not just devices. Building a successful marketing strategy requires understanding customers and designing experiences across screens.

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:658.872
Tác giả:Hritzuk, Natasha
Thông tin nhan đề:Multi-Screen Marketing: The Seven Things You Need to Know to Reach Your Customers Across TVs, Computers, Tablets, and Mobile Phones
Xuẩt bản,phát hành:Hoboken : Wiley, 2014
Mô tả vật lý:256p.
Từ khóa:E-commerce. Marketing. Online Marketing
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA