Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Korhan, Jeff
Nhà xuất bản:
Năm xuất bản: 0
This book provides a step-by-step approach for small businesses to integrate social media into their marketing strategies effectively. Korhan emphasizes the importance of aligning business practices with customer expectations in the digital age, advocating for a shift from traditional marketing methods to more collaborative and customer-centric approaches.
008 ## 170420s vn a 000 0 vie d
041 ## $aeng
044 ## $aUS
100 ## $aKorhan, Jeff
245 ## $aBuilt-in social: Essential social marketing practices for every small business / Jeff Korhan
260 ## $aHoboken : Wiley, 2013
300 ## $a216p.
653 ## $aDoanh nghiệp nhỏ
653 ## $aTiếp thị xã hội
900 ## 0
911 ## Administrator
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Doanh nghiệp nhỏ Tiếp thị xã hội