Marketing strategy: A decision-focused approach Walker, Orville C.  

Marketing strategy: A decision-focused approach

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Walker, Orville C.

Nhà xuất bản: McGraw-Hill Irwin

Năm xuất bản: 2011

Tóm tắt nội dung

Marketing Strategy: A Decision-Focused Approach by Orville C. Walker and John W. Mullins offers a comprehensive framework for developing effective marketing strategies. The book emphasizes the importance of decision-making and how marketing managers should approach strategy formation. Walker and Mullins explain that a successful marketing strategy requires a systematic process. This includes analyzing the market, understanding customer needs, evaluating competition, and leveraging the company's strengths. Managers must assess both internal and external factors to make informed decisions. Finally, the book discusses how to implement marketing strategies effectively, including resource allocation, managing marketing activities, and measuring performance.

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:658.8
Tác giả:Walker, Orville C Mullins, John W
Thông tin nhan đề:Marketing strategy: A decision-focused approach
Xuẩt bản,phát hành:New York : McGraw-Hill Irwin, 2011
Mô tả vật lý:352p.
Từ khóa:Manager. Marketing
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA