Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Berman, Saul J.
Nhà xuất bản: Harvard Business Review Press
Năm xuất bản: 2011
In this book, Berman addresses the challenges businesses face in an era where free digital content has disrupted traditional revenue models. He emphasizes the importance of creating new income streams from existing assets by exploring new segments, uses, and value additions.
008 ## 141124s vn a 000 0 vie d
041 ## $aeng
044 ## $aUS
100 ## $aBerman, Saul J.
245 ## $aNot for free: Revenue strategies for a new world
260 ## $aBoston : $bHarvard Business Review Press, $c2011
300 ## $a224p.
653 ## $aBusiness
653 ## $aMarketing
653 ## $aTechnological innovation
900 ## 0
911 ## Administrator
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Business Marketing Technological innovation