Essentials of marketing: A global - managerial approach Perreault, William D.  

Essentials of marketing: A global - managerial approach

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Perreault, William D.

Nhà xuất bản: Mc Graw - Hill

Năm xuất bản: 2006

Tóm tắt nội dung

Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach by Jim Blythe is a comprehensive guide to marketing, focusing on both the fundamental concepts and managerial strategies needed to succeed in the global market. The book introduces students to essential marketing principles, with an emphasis on how companies can develop effective strategies to meet the needs of customers while navigating the complexities of a globalized economy. Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach is a useful resource for students and professionals who want to understand the essentials of marketing, particularly in a global context, and learn how to develop effective marketing strategies for success in today's competitive business environment.

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:658.8
Tác giả:Perreault, William D McCarthy, Jerme E
Thông tin nhan đề:Essentials of marketing: A global - managerial approach
Xuẩt bản,phát hành:US. Mc Graw - Hill 2006
Mô tả vật lý:638p.
Từ khóa:Commercial economics. Manage. Marketing
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA