Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Phillip Kotler
Nhà xuất bản: John Wiley &Sonc
Năm xuất bản: 2003
Analyze and evaluate market value and competitive dynamics. Study the strengths and weaknesses of traditional marketing. Explore some innovative marketing methods both inside and outside the market. Provide the necessary elements for marketing activities and methods for managing the marketing process.
008 ## 091228s vm a 000 0 vie d
041 ## $aeng
044 ## $aUS
100 1# $aPhillip Kotler
245 00 $aLateral Marketing: New techniques for Finding breakthrough Ideas
260 ## $aUS :$bJohn Wiley &Sonc,$c2003
300 ## $a206p.
600 ## $aFernando Trias de Bes
653 ## $aManage
653 ## $aMarketing
900 ## 0
911 ## Administrator
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Manage Marketing