Lateral Marketing: New techniques for Finding breakthrough Ideas Phillip Kotler  

Lateral Marketing: New techniques for Finding breakthrough Ideas

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Phillip Kotler

Nhà xuất bản: John Wiley &Sonc

Năm xuất bản: 2003

Tóm tắt nội dung

Analyze and evaluate market value and competitive dynamics. Study the strengths and weaknesses of traditional marketing. Explore some innovative marketing methods both inside and outside the market. Provide the necessary elements for marketing activities and methods for managing the marketing process.

Mã ngôn ngữ:eng
Tác giả:Phillip Kotler Fernando Trias de Bes
Thông tin nhan đề:Lateral Marketing: New techniques for Finding breakthrough Ideas
Xuẩt bản,phát hành:US John Wiley &Sonc 2003
Mô tả vật lý:206p.
Từ khóa:Manage. Marketing
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA