Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Rod Ellis
Nhà xuất bản: Cambridge Applied Linguistics
Năm xuất bản: 2016
Contents: introduction: the pedagogic backgraound to task-based language teaching; theoretical perspectives: cognitive-interactionist perspectives, psycholinguistic perspectives, sociocultural perspectives, psychological perspectives, educational perspectives; pedagogical perspectives: task-based syllabus design, methodology of task-based language teaching, task-based testing and assessment; investigating task-based programmes: coparative method studies, evaluating task-based language teaching; moving forward: responding to the critics of task-based language teaching, questions, challenges and the future.
008 ## 221227s VN a 000 0 vie d
041 ## $aNn
044 ## $aNn
100 ## $aRod Ellis
245 ## $aTask-Based Language Teaching: Theory and Practice
260 ## $aUK.:$bCambridge Applied Linguistics,$c2016
300 ## $a417p.
600 ## $aCraig Lambert
600 ## $aNatsuko Shintani
600 ## $aPeter Skehan
600 ## $aShaofeng Li
653 ## $aLanguage Teaching
900 ## 1
911 ## Hoàng Thị Thủy Ninh
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản: 1
Tổng số bản rỗi: 1 (Phòng Mượn A: 1)
Tổng số đang đặt chỗ: 0
ĐKCB: 020702365
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Language Teaching