Task-Based Language Teaching: Theory and Practice Rod Ellis  

Task-Based Language Teaching: Theory and Practice

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Rod Ellis

Nhà xuất bản: Cambridge Applied Linguistics

Năm xuất bản: 2016

Tóm tắt nội dung

Contents: introduction: the pedagogic backgraound to task-based language teaching; theoretical perspectives: cognitive-interactionist perspectives, psycholinguistic perspectives, sociocultural perspectives, psychological perspectives, educational perspectives; pedagogical perspectives: task-based syllabus design, methodology of task-based language teaching, task-based testing and assessment; investigating task-based programmes: coparative method studies, evaluating task-based language teaching; moving forward: responding to the critics of task-based language teaching, questions, challenges and the future.

Mã ngôn ngữ:Nn
Tác giả:Rod Ellis Craig Lambert Natsuko Shintani Peter Skehan Shaofeng Li
Thông tin nhan đề:Task-Based Language Teaching: Theory and Practice
Xuẩt bản,phát hành:UK. Cambridge Applied Linguistics 2016
Mô tả vật lý:417p.
Từ khóa:Language Teaching
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA