Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Shashi Upadhyay
Nhà xuất bản: Wiley
Năm xuất bản: 2018
Contents: The CMO's challenge; ABM and AI; data as the foundation for ABM; AI as the intelligence layer; use - cases unveiled; mapping predictive to your business models; ten steps to successfully accelerate revenue with predictive and AI; Supporting the CMO's journey.
008 ## 221027s VN a 000 0 vie d
041 ## $aNn
044 ## $aNn
100 ## $aShashi Upadhyay
245 ## $aThe Revenue Acceleration Rules :$bSupercharge sales and marketing through artificial intelligence, predictive technologies and account - based strategies
260 ## $aUSA.:$bWiley,$c2018
300 ## $a180p.
600 ## $aKent McCormick
653 ## $aBusiness
653 ## $aRevenue Acceleration Rules
900 ## 1
911 ## Hứa Thị Mỹ Hạnh
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Business Revenue Acceleration Rules