Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Scott Robinette
Nhà xuất bản: McGraw Hill
Năm xuất bản: 2001
Introducing emotional marketing strategies to provide readers with the most effective marketing methods with impressions that penetrate deeply into the emotions of consumers and customers. Analyzing the steps of these marketing tricks. Marketing principles and techniques to help you achieve success in your business
008 ## 091225s vm a 000 0 vie d
041 ## $aeng
044 ## $aUS
100 1# $aScott Robinette
245 00 $aEmotion Marketing
260 ## $aUS :$bMcGraw Hill,$c2001
300 ## $a247p.
600 ## $aClaire, Brand
600 ## $aVicki, Lenz
653 ## $aBusiness
653 ## $aCustomer
653 ## $aStrategy
900 ## 0
911 ## Administrator
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Business Customer Strategy