Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life Scott Robinette  

Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Scott Robinette

Nhà xuất bản: McGraw Hill

Năm xuất bản: 2001

Tóm tắt nội dung

Introducing emotional marketing strategies to provide readers with the most effective marketing methods with impressions that penetrate deeply into the emotions of consumers and customers. Analyzing the steps of these marketing tricks. Marketing principles and techniques to help you achieve success in your business

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:658.8
Tác giả:Scott Robinette Claire, Brand Vicki, Lenz
Thông tin nhan đề:Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life
Xuẩt bản,phát hành:US McGraw Hill 2001
Mô tả vật lý:247p.
Từ khóa:Business. Customer. Strategy
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA