Blue ocean strategy 2015 How to create uncontested market space and make the competition irrelevant Chan Kim.W, Rene'e M.  

Blue ocean strategy 2015 How to create uncontested market space and make the competition irrelevant

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Chan Kim.W, Rene'e M.

Nhà xuất bản: Harvard business Review press

Năm xuất bản: 2015

Tóm tắt nội dung

Blue Ocean Strategy presents a revolutionary approach to business strategy. Instead of competing in crowded marketplaces (red oceans) where companies fight over limited demand, the authors argue that businesses should create blue oceans — untapped market spaces ripe for innovation, where competition becomes irrelevant.

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:658.802​
Tác giả:Chan Kim.W, Rene'e M
Thông tin nhan đề:Blue ocean strategy 2015 How to create uncontested market space and make the competition irrelevant
Xuẩt bản,phát hành:US. Harvard business Review press 2015
Mô tả vật lý:285p.
Từ khóa:Benefit. Private
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA