Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Roland Smart
Nhà xuất bản: John wiley&Son.Inc
Năm xuất bản: 2016
The book provides actionable insights on how to transform marketing teams into agile units that collaborate effectively, innovate constantly, and prioritize customer experience. The emphasis is on creating seamless, personalized experiences for customers, which in turn gives companies a competitive edge in the marketplace.
008 ## 190214s vm a 000 0 vie d
041 ## $eng
044 ## $aUS
100 1# $aRoland Smart
245 00 $aThe Agile Marketer: Turning Customer Experience into Your Competitive Advantage
260 ## $bJohn wiley&Son.Inc,$c2016
300 ## $a219p.
653 ## $aAgile marketing
653 ## $aCustomer experience
900 ## 0
911 ## Phạm Hồng Quang
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Agile marketing Customer experience