HBR Guide to buying a small business  

HBR Guide to buying a small business

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả:

Nhà xuất bản: Harvard business Review press

Năm xuất bản: 2017

Tóm tắt nội dung

The HBR Guide to Buying a Small Business is a comprehensive resource that walks prospective buyers through the process of acquiring a small business. The book starts by explaining the appeal of buying a small business compared to starting one from scratch. Buying an existing business provides a proven model, established customer base, and brand reputation. The guide emphasizes the importance of selecting a business that fits the buyer's skills, experience, and financial goals. It advises considering industry, size, and location and suggests ways to search for opportunities, such as using business brokers or networking.

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:338.7092
Thông tin nhan đề:HBR Guide to buying a small business
Xuẩt bản,phát hành:US. Harvard business Review press 2017
Mô tả vật lý:299p.
Từ khóa:Business. Risque
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA