Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tác giả: Harvard Business Scholl
Nhà xuất bản: Harvard business Review press
Năm xuất bản: 2017
Improve your emotional intelligence – a key factor in building lasting relationships, building trust and making a positive impact in the workplace. Through practical guidance, the book helps you identify your own and others’ emotions, regulate your personal reactions, increase your empathy, handle conflicts effectively and lead with resilience. The book also provides self-assessment tools, illustrative examples and strategies to help you become an inspiring, understanding and connected leader.
008 ## 190124s vm a 000 0 vie d
041 ## $aeng
044 ## $aUS
245 00 $aHBR guide to emotional intelligence :$bBuild trust and influence strengthen relationships lead with resilience
260 ## $bHarvard business Review press,$c2017
300 ## $a244p.
900 ## 0
911 ## Phạm Hồng Quang
925 ## G
926 ## 0
927 ## SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập
Tổng số bản: 4
Tổng số bản rỗi: 4 (Phòng Đọc 3A: 4)
Tổng số đang đặt chỗ: 0
ĐKCB: 0707035344; 072100951-3
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)