Consumer Behavior 8th Edition

Loại tài liệu: Tài liệu số - Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Du lịch

Tác giả: Hoyer, Wayne D., MacInnis, Deborah J., Rik Pieters

Nhà xuất bản: Cengage Learning

Năm xuất bản: 2024

Tải ứng dụng tại các liên kết sau để xem đầy đủ tài liệu.

Tóm tắt nội dung

Hoyer/MacInnis/Pieters’ Consumer Behavior, 8th Eition, draws key concepts from marketing, psychology, sociology and anthropology to present a strong foundation and highly practical focus on real-world applications to prepare students for today’s global business environment. Students examine the latest research and current business practices with a focus on consumer needs and goals, emotions and emotion regulation, perceptions and consumer inferences, branding, consumer experiences, influencer marketing, social media, political ideology, generational influences and more. Students explore controversies in consumer decision-making involving money, happiness and financial decision making, charity, health, materialism, and sustainability. Chapter updates in this edition emphasize social responsibility and ethics in marketing, scrutinizing both the dark side and constructive possibilities. Real-world examples, chapter exhibits, and application exercises provide practical relevance and help students master essential skills.

Ngôn ngữ:eng
Tác giả:Hoyer, Wayne D., MacInnis, Deborah J., Rik Pieters
Thông tin nhan đề:Consumer Behavior 8th Edition
Nhà xuất bản:Cengage Learning
Loại hình:Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Du lịch
Mô tả vật lý:562p.
Năm xuất bản:2024

Sử dụng ứng dụng Libol Bookworm quét QRCode này để mượn và đọc tài liệu)

(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)