The new Rules of marketing and PR

Loại tài liệu: Tài liệu số - Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Quản lý kinh doanh

Tác giả: Jonh Wiley & Son

Nhà xuất bản: Business & Economics

Năm xuất bản: 2015

Tải ứng dụng tại các liên kết sau để xem đầy đủ tài liệu.

Tóm tắt nội dung

The updated ninth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new AI techniques and fresh stories of success As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest technology―including generative artificial intelligence (AI) like ChatGPT―can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The ninth edition of The New Rules of Marketing and PR offers everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate attention for your business. An international bestseller with half a million copies sold in twenty-nine languages, this revolutionary guide gives you a proven, step-by-step plan for deploying the power of social media, AI, and content to maintain your competitive advantage and get your ideas seen and heard by the right people at the right time. You'll discover the latest approaches for highly effective public relations, marketing, and customer communications―all at a fraction of the cost of traditional advertising!

Ngôn ngữ:eng
Tác giả:Jonh Wiley & Son
Thông tin nhan đề:The new Rules of marketing and PR
Nhà xuất bản:Business & Economics
Loại hình:Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Quản lý kinh doanh
Mô tả vật lý:528p.
Năm xuất bản:2015

Sử dụng ứng dụng Libol Bookworm quét QRCode này để mượn và đọc tài liệu)

(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)