3D Game Development with Unity

Loại tài liệu: Tài liệu số - Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

Tác giả: Lanzinger, Franz

Nhà xuất bản: CRC Press

Năm xuất bản: 2022

Tải ứng dụng tại các liên kết sau để xem đầy đủ tài liệu.

Tóm tắt nội dung

This book teaches beginners and aspiring game developers how to develop 3D games with Unity. Thousands of commercial games have been built with Unity. This book combines a practical, step-by-step approach with explanations of the underlying theory that are reinforced with hundreds of screenshots and several larger projects. Building on the knowledge developed in 2D Game Development for Unity, this book uses the Blender software for 3D modelling and texturing, GIMP for 2D art, Audacity for sound effects, and MuseScore for music composition and notation. Readers can follow the step-by-step guides and create an introductory racing game, a 3D maze game, and a 3D FPS adventure game as they progress through the chapters. The book contains numerous color illustrations and online access to easily downloadable game assets, code, and project files.This book will be a valuable resource to both beginner and aspiring game developers that want to develop 3D games with Unity.

Ngôn ngữ:eng
Tác giả:Lanzinger, Franz
Thông tin nhan đề:3D Game Development with Unity
Nhà xuất bản:CRC Press
Loại hình:Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin
Mô tả vật lý:397p.
Năm xuất bản:2022

Sử dụng ứng dụng Libol Bookworm quét QRCode này để mượn và đọc tài liệu)

(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)