Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu số - Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Quản lý kinh doanh
Tác giả: Jonh Wiley & Son
Nhà xuất bản: Business & Economics
Năm xuất bản: 2015
Tải ứng dụng tại các liên kết sau để xem đầy đủ tài liệu.
The updated ninth edition of the pioneering guide to generating attention for your idea or business, jam-packed with new AI techniques and fresh stories of success As the ways we communicate continue to evolve, keeping pace with the latest technology―including generative artificial intelligence (AI) like ChatGPT―can seem an almost impossible task. How can you keep your product or service from getting lost in the digital clutter? The ninth edition of The New Rules of Marketing and PR offers everything you need to speak directly to your audience, make a strong personal connection, and generate attention for your business. An international bestseller with half a million copies sold in twenty-nine languages, this revolutionary guide gives you a proven, step-by-step plan for deploying the power of social media, AI, and content to maintain your competitive advantage and get your ideas seen and heard by the right people at the right time. You'll discover the latest approaches for highly effective public relations, marketing, and customer communications―all at a fraction of the cost of traditional advertising!
Sử dụng ứng dụng Libol Bookworm quét QRCode này để mượn và đọc tài liệu)
(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)