Killing marketing

Loại tài liệu: Tài liệu số - Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Quản lý kinh doanh

Tác giả: Joe Pulizzi and Robert

Nhà xuất bản: U.S.A

Năm xuất bản: 2018

Tải ứng dụng tại các liên kết sau để xem đầy đủ tài liệu.

Tóm tắt nội dung

What if everything we currently know about marketing is what is holding us back? Over the last two decades, we’ve watched the entire world change the way it buys and stays loyal to brands. But, marketing departments are still operating in the same, campaign-centric, product-led operation that they have been following for 75 years. The most innovative companies around the world have achieved remarkable marketing results by fundamentally changing their approach. By creating value for customers through the use of owned media and the savvy use of content, these businesses have dramatically increased customer loyalty and revenue. Some of them have even taken it to the next step and developed a marketing function that actually pays for itself.

Ngôn ngữ:eng
Tác giả:Joe Pulizzi and Robert
Thông tin nhan đề:Killing marketing
Nhà xuất bản:U.S.A
Loại hình:Giáo trình, sách tham khảo / Bộ sưu tập: Quản lý kinh doanh
Mô tả vật lý:273p.
Năm xuất bản:2018

Sử dụng ứng dụng Libol Bookworm quét QRCode này để mượn và đọc tài liệu)

(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)