Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu số - EBook
Tác giả: Gordon W. Fuller
Nhà xuất bản: CRC Press
Năm xuất bản: 2011
Tải ứng dụng tại các liên kết sau để xem đầy đủ tài liệu.
What Is New Food Product Development?; The New Product Development Team: Company Organization and Its Influence on New Product Development; What Are the Sources for New Product Ideas?; Strategy and the Strategists; The Tacticians: Their Influence in Product Development; The Legal Department: Protecting the Company—Its Name, Goodwill, and Image; Quality Control: Protecting the Consumer, the Product, and the Company; Going to Market: Success or Failure?; Why Farm Out New Product Development?; New Food Product Development in the Food Service Industry; Product Development in the Food Additive and Food Ingredient Industries; Dancing but Uncertain of the Music
Sử dụng ứng dụng Libol Bookworm quét QRCode này để mượn và đọc tài liệu)
(Lưu ý: Sử dụng ứng dụng Bookworm để xem đầy đủ tài liệu. Bạn đọc có thể tải Bookworm từ App Store hoặc Google play với từ khóa "Libol Bookworm”)