Influence and Persuasion  

Influence and Persuasion

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả:

Nhà xuất bản:

Năm xuất bản: 0

Tóm tắt nội dung

Understand the Four Components of Influence; Harnessing the Science of Persuasion; Three Things Managers Should Be doing Every Day; Learning charisma; to win people pver, speak to their wants and needs; Storutelling That Moves Peope; The Surprising Persuasiveness of a Sticky Note; When to Sell with Facts and Figures and When to Appeat to Emotions

Thông tin nhan đề:Influence and Persuasion
Xuẩt bản,phát hành:Boston : Harvard Business Review Press, 2018
Mô tả vật lý:138 p.
Từ khóa:Thuyết phục
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA