Tìm kiếm nâng cao
Loại tài liệu: Tài liệu giấy - LV:Luận văn
Tác giả: Phạm Thúy Quỳnh
Nhà xuất bản: Đại học Công nghiệp Hà Nội
Năm xuất bản: 2024
This thesis investigates the enhancement of course design methodologies through an examination of the application of Bloom's taxonomy in creating learning outcomes (LOs) and the analysis of alignment between assessment strategies and LOs. Focused on the domains of linguistics and English as a Medium of Instruction (EMI), the study scrutinizes 33 test specifications and syllabi from relevant courses. Employing rigorous data analysis techniques, the research uncovers prevalent patterns in LO formulation, revealing a tendency within the institution to incorporate numerous requisites within individual LOs. Furthermore, the analysis highlights both areas of alignment and instances of misalignment between assessment methodologies and LOs. By illuminating these strengths and weaknesses, this study contributes valuable insights for refining course design paradigms, fostering more coherent alignment between intended learning outcomes and assessment strategies, and ultimately enhancing the educational experience.
008 ## 240514s VN a 000 0 vie d
041 ## $aViern
044 ## $aVN
100 ## $aPhạm Thúy Quỳnh
245 ## $aAlignment between course learning outcomes and assessmnts: An analysis within linguistic programs at a university in Vietnam
260 ## $aH.:$bĐại học Công nghiệp Hà Nội,$c2024
300 ## $a60tr.
600 ## $aGVHD: Đặng Thị Minh Tâm
653 ## $aLearning outcomes
653 ## $aLinguistics programs
653 ## $aLuận văn năm 2024
653 ## $aLuận văn thạc sĩ Ngôn ngữ Anh
900 ## 0
925 ## G
926 ## 0
927 ## LV:Luận văn
Tổng số bản:
Tổng số bản rỗi:
Tổng số đang đặt chỗ:
ĐKCB:
(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)
Learning outcomes Linguistics programs Luận văn năm 2024 Luận văn thạc sĩ Ngôn ngữ Anh