Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction: The New Science of Winning Davenport, Thomas H.  

Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction: The New Science of Winning

Loại tài liệu: Tài liệu giấy - SH:Sách, chuyên khảo, tuyển tập

Tác giả: Davenport, Thomas H.

Nhà xuất bản: Harvard Business Review Pres

Năm xuất bản: 2017

Tóm tắt nội dung

This book explores how companies can leverage data analytics to gain a competitive advantage. The book highlights how leading organizations use data-driven decision-making, predictive modeling, and artificial intelligence to outperform their competitors.

Mã ngôn ngữ:eng
Chỉ số phân loại:658.4038
Tác giả:Davenport, Thomas H Jeanne Harris
Thông tin nhan đề:Competing on Analytics: Updated, with a New Introduction: The New Science of Winning
Xuẩt bản,phát hành:US Harvard Business Review Pres 2017
Mô tả vật lý:320p.
Từ khóa:Future of Analytics. Types of Analytics
Mật khẩu:

(Yêu cầu có hiệu lực trong vòng 02 ngày kể từ ngày gửi yêu cầu)

TỪ KHÓA